Easy Way nieuws

• Het Snowevent

Thursday, 26 March, 2015

Op donderdag 19 maart was het eindelijk zover en mochten wij (Niels Keekstra en Hamza Chalile) in het vliegtuig stappen op weg naar Bardonecchia, Italië. Een aantal dagen voor de reis waren we al goed ingelicht over wat de bedoeling was, dus we konden goed voorbereid op reis. We vlogen anderhalf uur naar Turijn, dat ongeveer 100km van Bardonecchia ligt. Eenmaal in Turijn aangekomen werden we opgevangen door de crew van het Snowevent en ontmoetten we de jongens van Girls love DJ’s en Matsoe Matsoe. Op het vliegveld moesten we de busjes ophalen waarmee we onze reis zouden vervolgen. We gingen in 2 busjes.

Niels nam de jongens van Girls love DJ’s mee en Hamza nam onder andere Matsoe Matsoe mee in de auto. Na een uur rijden kwamen we aan bij het hotel. Het was er redelijk rustig, omdat de 300 meegereisde studenten zich al aan het uitleven waren op de piste. Zij waren op woensdagavond al vertrokken met de bus en arriveerden een aantal uur voor ons. Na het inchecken besloten we om ons maar snel om te kleden en nog even te gaan snowboarden. Diezelfde avond moesten wij nog naar het vliegveld in Turijn rijden om een VIP op te halen van Hi en om wat koffers die achtergebleven waren op schiphol op te halen. We kwamen rond 01:00 ‘s nachts weer aan bij het hotel. Dit zou een korte nacht worden voor Niels, omdat hij om na amper 3 uurtjes slaap alweer op moest om Matsoe Matsoe naar het vliegveld te brengen.

Na het ontbijt gingen we weer snowboarden. Niels ging de piste op terwijl Hamza aan zijn eerste snowboard les begon. ‘s Middags was het tijd voor snowtuben. Daarbij moet je in zo’n opblaasbare band van de piste af glijden. Erg leuk om te zien hoe hard sommigen naar beneden gleden en daarbij uit de bocht vlogen (zonder zich te bezeren). Na het snowtuben gingen we naar het hotel om even uit te rusten. Die avond zouden de jongens van Girls love DJ’s een knallend feest geven in de discotheek van het hotel. Zaterdagochtend moest Hamza deze jongens naar het vliegveld brengen terwijl Niels weer de piste op ging. Hamza kon helaas niet meedoen aan de lessen van die dag en ging ‘s middags maar weer in zijn eentje een poging wagen.

‘s Avonds gingen we wat eten in een restaurant vlakbij het hotel om daarna onze spullen in te pakken voor de busreis terug. We hadden het slimme plan bedacht om onze 3 handbagagestukken te verdelen over de achterste stoelen in de touringcar, zodat het zou lijken alsof alle achterste stoelen bezet waren en we een comfortabele reis terug zouden hebben. Helaas is dit plannetje mislukt en zaten we uiteindelijk toch redelijk oncomfortabel met z’n 5e op de achterbank. Op zondag 22 maart kwamen we rond 14:00 weer aan op Utrecht Centraal, net op tijd voor Feijenoord – PSV en Ajax – ADO. We hebben het super erg naar onze zin gehad en willen Easyway bedanken voor deze mooie ervaring!

FOUT: si-captcha.php plugin geeft aan dat GD afbeelding support niet werd gedetecteerd in PHP!

Neem contact op met uw web host en vraag hen waarom GD afbeelding support niet geactiveerd is voor PHP.

FOUT: si-captcha.php plugin geeft aan dat de imagepng functie niet werd gedetecteerd in PHP!

Neem contact op met uw web host en vraag hen waarom imagepng niet geactiveerd is voor PHP.